My biggest mistake wasen't falling for you. It was thinking that you had fallen for me too.

 
Godkväll fina! Har just tagit mig en dusch och pluggat pyttelite inför provet imorgon. Är så nervös som man bara kan bli. Skulle inte förvåna mig om det ställs några frågor där svaren inte ens står på pappret, hm..

Nåja! Sitter och tycker att jag är fjantig i en supergammal, för liten och dessutom uberful pyamas och en handduk i håret. I vissa situationer är jag inte speciellt söt. Speciellt sent på kvällen eller på morgonen så brukar mitt ansikte förvrida sig i lite mindre söta..hm ja. He-he, nåja. Nog om det!
Ska dra chillet i soffan nu och vänta på svenska hollywood fruar ska börja. Ha det gött, laaater


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0