Sometimes it last in love, sometimes it hurts instead


Godkväll! Har haft annat för mig än att blogga idag, som att plugga osv. Känner mig alltid lika duktig när jag pluggar sådär riktigt hårt...Hade lösenord på bloggen sedan igår för jag råkade fucka upp  den helt, men orkade inte fixa den någon nytt så gjorde den nästan precis likadan igen.

Skoldagen? Den var tråkig, men med mina fina vänner vid min sida så går det mesta finemang. Är trött hela tiden, tror det beror på typ kylan eller något, ha-ha. Nåja! Ska titta på americas next top model nu, detta måste nog vara den ändå säsongen tjejerna ser bra ut också, ha-ha..Tyra banks är iallafall onödigt snygg, hihi. Okejokej, later guys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0