5 saker



1. Jag tycker att jag ser annorlunda ut på varenda bild jag tar, alltså liksom att jag inte ser ut som samma person.
2. Min favorit film är alla twilight filmer, jag gråter krokodil tårar varenda gång jag ser dem!
3. Jag hatar dryga männsikro! Usch, det är det värsta jag vet.
4. Jag vill jag vill jag vill ha en massa snygga kläder men just nu har jag typ två snygga klädesplagg.
5. Jag är sjukt jävla kort. Skulle man se mig och inte veta vilken klass jag gick i skulle man förmodligen tro att jag gick i fyran.


Kommentarer
Anonym

DUUUU. DET ÄR MKT BÄTTRE ATT VARA KORT. MAN KAN HA SKYHÖGA KLACKAR UTAN ATT SE FÖR LÅNG UT, OCH SE UT SOM VÄRLDENS FLAGGSTÅNG. DESSUTOM KAN MAN KRYPA IN I SMÅ TUNNLAR UTAN ATT FASTNA I TAKET. DET ÄR BRA ATT VARA KORT. HAR FAKTISKT INSETT DET NU.. OKEEEJ? ;)))

/ EN PERSON SOM ÄR KORT.

2011-09-08 @ 22:00:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0