a little piece of nothing


morgontrött typ
Hejsan! Kom hem för lite mer än en timme sedan, kastade mig på sängen och såg lite halvhjärtat på project runway och top model. Har haft i princio bara supertråkiga ämnen idag och har varit super trött. Imorgon är det iallfall frilulftsdag och kommer att sluta betydligt tidigare än vanligt. Två stora tummar upp för det!!
Nu hade jag tänkt mig att bara slappna av, kommer bli så otroligt skönt imorgon att slippa fixa håret (som för det mesta ändå blir förstört när det regnar hela tiden) och inte heller behöva oroa mig för att inte veta vad som ska pryda min lilla kropp.

Nåja! Slutsnackat. Ha det bra, vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0