Dag 01 - fakta om mig + bild


Lisa Millberg, tycker ni vet det mesta om mig om jag inte är helt ute och cyklar, men what so ever.
Jag älskar kläder men har typ inte ett ända snyggt klädesplagg, mina bästa vänner är Carro, Hanna, Bea och Nellie, har hängt ihop med dom sedan 2:an typ, förutom Hanna som inte förens i vintras började umgås med oss. Jag är sjukt kort, hundrafyrtiosex lång och trettiofyra i skostorlek. Jag är livrädd för insekter och mörker, jag älskar att umgås med mina fina vänner och min familj. Jag går i sexan och har bytt skola till sandenskolan som är den bästa skola jag någonsin gått på, lungt! Jag tycker typ att Ebba är vaerldens besta, en liten snorkel är hon.
Jag hade en sjukt bra sommar, specielt husbils-semestern med ebbets var höjdpunkten. Jag hatar att sova själv, men älskar att sova. Brukar sova bort hela dagarna och det är superskönt, hihi. Nåja, listan kan göras lång men tycker jag har fått med det mesta nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0