Everything will be okay in the and, and if its not, its not the end



igår
Godmorgon! Filmen igår var faktiskt riktigt bra! Trodde ärligt att den skulle vara raka motsatsen men det visade sig att jag hade fel. Värd att spendera åttio spänn på iallafall! Måste också tilläga att det är riktigt mysigt i stan på kvällen, fick någon sorts adrenalin kick och hoppade omkring med carro och bea och tog en massa bilder. Thank god att ingen såg oss, haha.

Idag? Ska röja lite i mitt rum sedan kommer min fina farmor hit och äter surströmming, får väl spendera en lång stund i mitt rum antar jag. Känner även att jag vill fixa om bloggen lite, men vette tusan vad. Nåja! Ha det bra, så ses vi senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0