I cant explain how painful it is to wait for something that never comes


Godkväll mina sköna! Har inte haft någon dator förens nu men jag ber så mycket om ursäkt iallafall. Har spenderat dagen med att sova, livlöst (fräckt ord) men hur skönt som hellst faktiskt. Hur jag kunde bli så trött är dock ett mysterium, försov mig till halv nio och i skolan kikade vi bara film hela dagen. Hur många lingon finns det i världen, super gullig fast den handlade inte om så mycket faktiskt. Har även tryckt i mig en lunch bestående av bilderna där uppe. Finns inget godare!! Nu så ska jag sätta mig framför tven sedan sova, ska försöka komma mig lite tidigare i sängen efter morgonens händelse, he he.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0