i hope you find someone new, i really hope you do


Hejsan! Ber så mycket om ursäkt för att jag inte bloggat, men skyller på att jag inte haft någon dator. Det har iallafall regnat hela dagen och jag har gått runt som värsta muppen med lockigt, ruskigt fult hår hela dagen i skolan. Annars har dagen varit lugn, direkt jag kom hem satte jag mig med näsan i matteboken, och så otroligt skönt att ha allt plugg klart + att veckan är i princip avklarad.

Annars då? Har hunnit skada Bea något sjukt mycket, he he. Värsta köttsåret typ, not so nice. Ber så mycket om förlåtelse för det snuttis! Nu ska jag glo teve, sedan sova ensam...:( hejdååå


Kommentarer
EGGERT

asså duuu, först, du är oxå världens bästa<3 ooccch, du var inte ful i håret idag, ge dig. du ser alltid lika fin ut!! OCH för det tredje, du har visst snygga plagg i din garderob unge. För att gå i 6:an så har du grymt snygg stil! Du är den naturligaste 98:an! (Visst äru 98? ;) Kan säga dig att som du är klädd nu var jag inte ens i närheten av då! SÅ LÄGG AV NU SNYGGIS! <3

2011-09-15 @ 22:21:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0