i said that i was fine, but i lied


Fan vad jag känner att jag vill vara lång, supersnygg, ha jätte vältränad kropp, ha underbara kläder och ha mycket pengar. Listan kan göras lång men fick något slags ryck när jag tittade omkring på en massa bloggar men en massa snygga personer. Har växt ur/tröttnat på ungefär alla mina kläder och då händer det lätt att något av elins plagg får pryda min kropp utan tillåtelse, vilket kan leda till lite ärr på kroppen och liknande. Nåja, nu ska jag söka på ''outfit'' på weheartit och drömma.



Kommentarer
Vilma Henricsson

Men du är ju redan sjuukt super snyggsnygg Lisa½!!!

2011-09-23 @ 13:36:37
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0