i was just another promise you couldn't keep


Hej! Har varit hos mamma hela dagen, har inte kommit hem förrens nu. Hos mamma har jag bara tagit det lungt iallafall! Har dessutom sovit bort dagen, gash vad jag älskar att göra det alltså. Låter som om jag inte har något liv men så kanske det till och med är...

Förresten så är det elfte september idag. Jag var väl typ tre åt när det hände och minns ingenting men usch fy blä hur hemskt det skulle vara att vara på ett kapat plan. Det, mina vänner, är min absolut största rädlsa kan jag meddela er. Sen igår faktiskt, såg en film om det och fy sjutton, blev nervös bara av att se den. Lider med alla som var med om det iallafall. Nej nu mina vänner så ska jag låta fanstasin flöda och skapa några outfits som ska användas under veckans gång. Ha det, pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0