kan inte tänka jag står bara här och ler


Hejsan! Suger hårt på att blogga men är upptagen hela tiden och när jag inte är det så finns det ingen dator jag kan använda. Är nå sjukt less på att inte ha en egen dator så jag vet inte vad. Natten spenderades iallafall at mammas house. Hade bara allmänt trevligt fredags mys sådär.

På måndag är det det där jäkla skolfotot. Åh, måste se näst intill perfekt ut (vilket kommer misslyckas totalt) eftersom det hängs upp så hela jäkla skolan ser det. Har inte blivit nöjd med ett ända skolfoto. Har dock sett ut som jag vet inte vad bara förra året men ändå. Nåja, blir nog bra!! Nu ska jag dunka lite trevlig tagg musik. LATERO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0