Please bitch. You've got more issues than vouge

Tumblr_lr690gixd11qbb77eo1_500_large
Hejsan! Har försökt logga in på bloggen hela kvällen men som vanligt strular det med blogg.se...
Sitter iallafall och kikar på idol, har ett ton läxor att göra och har dessutom prov om en vecka. Damn säger jag bara!

Annars då? Dagen har varit ganska okej ändå. Har dock kommit på mig själv med att gå och lägga mig alldeles för sent. Tror inte att jag somnade förens halv tolv igår, så ja. Var rätt nära att jag typ dog på skolan men överlevde som tur är. Tog mig dock en rejäl poowernap när jag kom hem, hi-hi. Nåja, slutsnackat. Vi hörs senare, puss!


Kommentarer
Vilma Henricsson

Meeh du ska se den skarpare bilden.. fuck life :( haha puss!!

2011-09-27 @ 21:16:43
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0